MESYUARAT PERLAKSANAAN AKADEMI GOLF BERSAMA UPM

Assalamualaikum dan Salam 1 FELDA

Serdang, 17 Mac 2015, Gabungan Wawasan Generasi FELDA (GWGF) telah berangkat ke UPM Serdang untuk menghadiri satu mesyuarat mengenai penubuhan AKADEMI GOLF GWGF. Mesyuarat ini melibatkan 2 pihak bersama iaitu GWGF dan juga UPM. GWGF telah diketuai oleh YBhg. Dr. Abd. Rahim Bin Aw. Kechik, Ketua Pegawai Operasi GWGF Berhad. Antara pegawai lain yang ikut serta di dalam mesyuarat koordinasi penubuhan seperti berikut :

  1. Mohd Ismail Masri- Ketua Pegawai Operasi GWGF Malaysia 
  2. Muhammad Hafiz bin Hj. Bahari - Eksekutif
  3. Mohamad Hafizzi bin Sabudi - Eksekutif
  4. Anas bin Alimor - Eksekutif
Pihak UPM telah diwakili oleh Bendahari dan juga Kelab Golf UPM. Mesyuarat telah dijalankan pada jam 10.00 pagi di pusat pentadbiran UPM. Antara intipati mesyuarat adalah membincangkan mengenai MOU yang akan dilaksana kelak, selain itu juga mesyuarat ada juga menyentuh mengenai pengambilan pelajar dari generasi FELDA yang akan melibatkan seramai 30 orang satu sesi, yang mana setiap tahun akan melibatkan 3-4 sesi. Setiap sesi dijangka akan dilangsungkan selama 3 bulan yang mana modul pembelajaran akan disediakan oleh UPM.

Mesyuarat yang dijalankan hampir selama 2 jam telah mencapai kata sepakat mengenai penubuhan AKADEMI GOLF. kedua-dua belah pihak telah bersetuju untuk melaksanakan secepat yang mungkin. 



Delegasi GWGF diketuai oleh YBhg. Dr. Abd. Rahim


Mesyuarat sedang berlangsung


En. Mohd Ismail sedang beri penerangan kepada UPM


Wakil dari UPM, Bendahari dan Timbalan


Wakil Kelab Golf UPM juga memberi pandangan

Delegasi UPM


Perbincangan 2 pihak


Dr. Abd Rahim bersama delegasi GWGF bergambar sebelum pulang

Semoga dengan perbincangan ini, akan terhasil idea dan inovasi dari Presiden GWGF, YBhg. Tan Sri Rozali Ismail yang menginginkan AKADEMI GOLF GWGF terbina. InsyaALLAH.


Related Posts
Previous
« Prev Post

TALIAN ADUAN

TALIAN ADUAN